De machine aangemeld. En nu?
Als u uw koffiemachine via ons ticketsysteem heeft aangemeld voor een onderhoudsbeurt, nemen wij zo snel mogelijk contact met u op. Wij vinden uw wensen erg belangrijk, daarom bespreken we graag alle mogelijkheden met u. U kunt vervolgens uw machine bij ons langs brengen of gebruik maken van ons zeer voordelige haal- en brengservice.
Voorafgaand aan het koffiemachine onderhoud voeren wij een vooronderzoek uit. Nadien ontvangt u een vrijblijvende prijsopgave, die u eerst rustig kunt doornemen. Na goedkeuring gaan wij aan de slag en voeren onze vakkundige medewerkers het gewenste onderhoud uit.
Natuurlijk kan het voorkomen dat een van onze technici tijdens het onderhoud stuiten op andere aandachtspunten. In dat geval nemen wij altijd eerst contact met u op voordat we de reparatie uitvoeren.
Het juiste onderhoud voor uw koffiemachine: KoffieMatters!
Heeft u een koffiemachine bij u thuis of in uw onderneming die toe is aan koffiemachine onderhoud? Dan staat KoffieMatters voor u klaar. Vertoont uw apparaat defecten? Ook dan kunt u bij ons terecht voor reparatie van uw koffiemachine! Meld uw machine eenvoudig aan voor onderhoud door middel van ons ticketsysteem. U vult uw gegevens in en wij nemen contact met u op.
Wij sturen altijd eerst een vrijblijvende prijsopgave, die u rustig kunt bekijken. Ook wanneer wij op dingen stuiten tijdens het voorgaande onderzoek, koppelen wij dit eerst naar u terug. Zo voeren wij alleen werkzaamheden uit met uw toestemming. Wij werken volgens ons ‘alles mag, niets moet’ principe, zo zit u nooit direct aan vervelende contracten vast.
Heeft u nog vragen of wilt u meer informatie? U kunt altijd telefonisch of per e-mail contact met ons opnemen. Onze experts helpen u graag.
KoffieMatters: Voor het onderhoud van al uw koffiemachines!